Skip to main content

Pilatese veebitreeningud

Olen 20 aasta jooksul olen näinud imelisi paranemisi seljavalust, skolioosist, diastaasist, aga ka ensekindlusetusest ja kurvameelsusest. Kui me aitame oma keha, aitame oma vaimu, ja vastupidi.

Olen loonud treeningute keskkonna, kust leiad endale sobivad pilatese treeningud, kui tunned, et

  • sundasendid töö juures muudavad su keha kangeks
  • selg, kael või pea kipub valutama
  • stress kasvab üle pea ja elurõõm hakkab kokku kuivama
  • keha on saanud ebaühtlast koormust

Pilates on väga hea vahend selleks, et tõmmata maha liigne pinge ja täita keha serotoniini ehk õnnehormooniga ning dopamiini ehk motivatsioonihormooniga. Pilatese trennis annad oma lihastele tugeva koormuse, ja mis peamine – treenid oma keha terviklikult. Niimoodi kaob stress ja sa oled võimeline tegema õigeid valikuid keerulisel ajal.

Pilatese tehnika on kogu keha hõlmav treening, mis treenib lihaseid, kuid on samas liigesesõbralik. Pilatese treeningute käigus õpetatakse teile kindlaid harjutusteseeriad, mis viiakse läbi kas matil pilatese rõngaga või spetsiaalsete treening-vahendite abil nagu reformer, cadillac, seljakorrektor, jalakorrektor, liivakott, pall, wundachair jt.

Pilatese kasutegurid:

Harjutused väldivad liigeste liigset koormamist ning neid saab kohandada igaühe eripäradega – algajast tippsportlaseni. Paari esimese treeningu jooksul keskendutakse kehahoiaku parandamisele ja vajalike asendite selgeks õppimisele.

  • parem koordinatsioon ja tasakaal
  • heas korras vereringe
  • tugevamad kopsud
  • oskus lõdvestuda
  • suurem vastupidavus ja taluvus
  • alanenud stress: pingeid on vähem ja energiat rohkem
  • vähenenud lihaspinge
  • üleüldine parem lihastoonus ja tugevamad lihased
  • tugevamad seljalihased, tugev ja paindlik selgroog
  • suurenenud liigeste liikuvus
  • parem rüht

Pilatese tehnikas on väga palju tähelepanu pööratud harjutuste järgnevusele. See tähendab, et iga harjutus valmistab lihaseid ette järgmiseks ning toetab eelnevat harjutust. Selle meetodi tõhus mõju on ka teaduslikult kontrollitud ja ära tõestatud. Samuti lähtub treeningsüsteem põhimõttest “igale kehale oma treening” ja on turvaline viis treenimiseks igas vanuses ja kaalus inimesele.

Pilatese treeningpaketiga liitudes saad:

  • Põhjaliku sissejuhatuse pilatese treeningute õigesti sooritamiseks
  • Kvaliteetsed ja mitmekülgsed treeningud kogu sinu kehale erinevate raskusastmetega
  • Facebooki grupp/kogukond motivatsiooni ning toetuse jaoks
  • Personaalne nõu ja olemasolu meili/chati teel, kui sul tekib küsimusi või muresid
  • Soovitused üleüldise elukvaliteedi parandamiseks ning oma keha tugevdamiseks
  • Tasuta tõhus treeningkumm, mis asendab pilatese masinaid, annab sulle täieliku kehatunnetuse ning koormuse, mis on võrreldav jõusaaliga, lähtuvalt sinu tasemest.
  • 14-päevane tasuta prooviperiood

Kas veebitrenn on tõhus?

Jah, on! Märksõnaks on täpsus. Oluline on kinni pidada treeneri juhistest. Õnneks on minu pikaajalinekogemus inimeste aitamisel suureks eeliseks, et viia läbi edukaid veebikursuseid. Olen siia treening-keskkonda kokku kogunud valiku tõhusaid videotreeninguid ning loon siia ka uusi juurde. Kõikide videote puhul olen silmas pidanud kaasaegse inimese muresid tänases pöörases maailmas.

NB! Kui sul selg lausa valutab, siis sinu jaoks olen loonud eraldi kursuse, millega saad tutvuda siin.

Kuidas harjutusi turvaliselt kaasa teha?

  • Ole täpne. Vaata enne treeningut kõik harjutused läbi, et treeningu ajal teaksid, mis sind ees ootab ning saaksid harjutust õigesti kaasa teha.
  • Tee harjutusi õiges järjekorras. Treeningud on üles ehitatud nii, et koormus liigub erinevate lihaste vahel, neid õigel hetkel lõõgastades ja venitades.
  • Kuula juhendamist tähelepanelikult! Pilatese puhul on oluline täpsus.

Varem pidasin pilatest igavaks ja väljakutsetevaeseks trenniks. Selgus, et ma ei saanud rohkem eksida. Britt Normeti trenn on unikaalne kogemus täpsest tehnikast ja keskendumisest oma kehale. Tema viis pilatest läbi viia on omamoodi stiilne ja peen mäng iga inimese isiklike võimete piiril, nihutades neid sammhaaval kaugemale. Briti treeningud on uskumatult sõltuvusttekitavad.
Tulemuseks on nähtavalt arenev kehaline võimekus ja suurepärane enesetunne. Seda tunnet ei asenda miski ja sa lihtsalt ei taha sellest ilma jääda.
Pilatese avastamine on minu isiklik aasta tegu ja parim kingitus iseendale!

Eveli, meditsiinikeskuse juhataja

See pole lihtsalt treening vaid teraapia, nii vaimne kui ka füüsiline. Ükski harjutus pole niisama ja ma tunnen, kuidas on paranenud oma keha tunnetamine. Teen trenni 2 korda nädalas juba paar aastat ja minule annab see jõudu ja tervist nii kehale kui ka vaimule.“

Marge (43), ettevõtte juht

Olin üllatunud, kui tõhusaks osutusid veebitrennid Britiga. Ta on fantastiline treener – väga pühendunud, entusiastlik, toetav ja mis peamine – teadmisi täis! Tänu kogemusele ja oskuslikule juhendamisele on mul alati see tunne, et me oleme justkui samas ruumis. Olen saanud oma seljamuredest vabaks ning pean Britiga tunde väga heaks investeeringuks iseendasse.

Brita (43)

Olen külastanud pilatese tunde paljudes eri maailma kohtades ja võin kinnitada, et True Pilates Estonia kuulub maailma TOP3 hulka. Professionaalsed treenerid ja Britt treenerina muidugi ise - erakodselt soe inimene, kellega treening muutub vahetuks kogemuseks.

Siret (45), ettevõtja

Peale Pilatese avastamist on kadunud minu alaseljavalud, mis olid enne seda väga jubedad. Olin erinevate ja mulle mitte sobivate treeningutega oma seljale liiga teinud. Mul on loomupäraselt nōrk selg, lisaks skolioos ja hetkel pilates hoiab minu selja parimas vōimalikus vormis ja toonuses.

Anneli, ettevõtja

Olime varem harjunud eratrenni personaalsusega ja ei uskunud, et kodus saaks sarnast kvaliteeti tagada. Suureks üllatuseks saab kodus videosilla teel väga edukalt koos treenida.
Kogenud treenerina teab Britt juba ette, mis harjutuste juures korrigeerimist vajab. Ta innustab meid võibolla isegi rohkem pingutama kui stuudios!

Helen (35) ja Martin (35)

Olen sünnitanud 2 last ja olin pikka aega õnnetu oma ette valguva kõhu pärast. Käisin Briti juures eratundides 2-3 korda nädalas ja viie kuuga oli minu diastaas vähenenud 4 sõrmelt 2 sõrmeni ja kõhu ümbermõõt kahanenud uskumatud 7cm. Soovitan pilatese trenni kõigile!

Helen (32)