Skip to main content

Sinu rõõmu ja tervise teejuht

 Veebitreeningud, toitumissüsteem, elustiili kalender ja kokkuhoidev kogukond

PROOVI 14 PÄEVA TASUTA

Prooviperioodi lõppedes 49€ kuus, tühistada saad igal ajal.

Ole selline nagu unistad!

Saavuta oma unistuste füüsiline vorm, rõõmsameelsus, sära, vitaalsus ja naiselikkus siin elustiilikeskkonnas, mille olen loonud hoole ja armastusega. Lisaks mulle on sulle on toeks terve kogukond võrratuid naisi!

Liitumine sisaldab:

  • Mitmekesiseid treeningkavad: 10-20 minutilised treeningpäevad loodud vastavalt sinu tasmele.
  • Toitumisnõuanded: praktilised soovitused tervislikumateks valikuteks.
  • Harjumuste arendamine: jälgi ja arenda oma tervislikke harjumusi.
  • Edusammude jälgimine: mõõda ja visualiseeri oma progressi.
  • Kogukonna tugi: Suhtle ja jaga kogemusi teiste fantastiliste naistega.
  • Kasutajasõbralik mobiilirakendus: Lihtne ja intuitiivne treeningute jälgimine.
ROHKEM INFOT

Kõik oluline ühes rakenduses

Sinu arengut arvestavad treeningplaanid, toitumisnõuanded, harjumuste jälgimine jpm.
Ole osaks kogukonnast ja koge personaalset juhendamist, jälgides samal ajal oma edusamme mugavate 10-20 minutiliste igapäevaste treeningute kaudu.

  • Mitmekülgsed 10-20 minutilised treeningud kogu sinu kehale.
  • Kinnine Facebooki grupp motivatsiooni ja värske info jaoks.
  • Minu personaalne nõu mobiilirakenduses ja meili teel.
  • Soovitused elukvaliteedi parandamiseks ning oma keha tugevdamiseks.
  • Tasuta “kaasaskantav jõusaal” ehk väga tõhus treeningkummide komplekt.
  • Harjumuste järgimine ja juurutamine.
  • Progressi jälgimine.
  • 14-päevane tasuta prooviperiood.
  • Kuutasu 49€/kuu  (võrdluseks ühe eratunni hind 119€)
PROOVI 14 PÄEVA TASUTA

Klientide tagasiside

Eile sain ka kummid kätte ja täna sain mõnusa vau-elamuse ja seda juba 20 minutilise trenni peale. Avastamist on palju ja seni on kõik üliäge. Olen maadelnud pool aastat põlvehädadega, olen seetõttu otsinud pikalt põlvele sobivat jõutrenni, hantlid jms lisakoormused on olnud põlvele ai-ai ja läbi valu trenni teha ei julge ega ei taha. Kummid on esimesel proovimisel parimad trennivahendid, jube esimesel katsel põlv rõõmustas ja mina veelgi rohkem. Kummid annavad tugeva vürtsi trennile juurde, tunnen pingutust ja vajalikku koormust lihaste lihvimiseks. Homme proovin käekummid ka 45-minutilise rühitrenniga ära. Esimese nädala jooksul tunnen iga päevaga, et olen leidmas just need trennid, mis tugevdavad mind, minu liigeseid ja usun, et ka mu vigane põlv peab vastu ja annab ka oma väe tervenemiseks. Kõige olulisem on rõõm liikumisest ja trennist, olen taas selle üles leidnud. Kniksud ja kraapsud!

Anneli

Need harjutused on muutunud sõltuvust tekitavaks, ootan igal päeval oma aega, et neid teha. Kui jääb tegemata, on miskit nagu väga puudu. Mida selgemaks saab harjutus, seda rohkem märkan detaile ja seda tugevam on tunne! Muideks, väga toredad on instagrammis Brittil üleval olevad harjutused, mida teen koeraga õues. Õues iga kivi või pink, millele toetuda ,saab ära kasutatud

Jaanika

Mul on nii suur rõõm ja tänutundega veel rohkem tahtmist teha neid harjutusi, sest minu " katkine" seljaprobleem on muutumas! Saan palju rohkem rullida, mida varem polnudki saanud.
Ma olen seesmiselt kui väliselt nii rõõmus, hing heliseb sees, et leidsin omale õige trenni koha, ei oska ära tänada, armas Britt

Merike

Mõned aastad tagasi, vales asendis asju tõstes, jäi mu selg väga haigeks. Valud alaseljas, pinged kaelas, unehäired, kehvem tuju ja väsimus said minu igapäevase elu lahutamatuteks osadeks. Otsisin abi siit ja sealt, ka arstidelt, kuid kahjuks abi ei saanud. Ajutise lahendusena töötas massaaz, kuid üsna pea olid valud tagasi. Lõpuks leidsin Britti! Algus oli väääga raske, sest ma pole võimlemisega iial tegelenud. Tulemused olid käes ca 3-kuuga! Seljavalud kadusid, sain parema rühi, rõõmsama meele ja väiksema kaalu! Soovitan pilatest Britti käe all teistelegi, eriti seljavaluga inimestele!

Gerti Golozova

Pilatesest on saanud minu lemmiktrenn ja Britist lemmiktreener. Minu jaoks on oluline mitte vasakule-paremale uisapäisa rapsida, vaid treenida teadlikult ning põhjalikult ning "personaalse järelevalve all" 🤓. Tulemuseks on hea enesetunne, uus energia, vastupidav ja tugev füüsis 💪ning ausalt öelda ei morjenda enam, et seda sopast ilma niipalju on sel aastal!

Marianne Reimal

See pole lihtsalt treening vaid teraapia nii vaimne kui füüsiline. Britt Normet treenerina on inimene, kes pühendub ja tunneb oma "patsiente" ning läheneb neile igal juhul individuaalselt ka siis kui on grupitund. Ükski harjutus pole niisama ja oluline on, et sa õpid ja tunnetad oma keha õigesti, ainult siis on kõigest sellest kasu. Minule annab pilates jõudu ja tervist nii kehale kui vaimule.

Marge Kari